poniedziałek, 10 lutego 2014

Wsstęp :

"Oczami Taylor"

Spotkałam się na kawę z moją przyjaciółką Alexą Vega, a raczej PenaVegą ...

Tak ostatnio byłam na jej ślubie. Było super poznałam lepiej Carlosa i przyjaciół Alexy.

Są spoko szczególnie jeden dupek.... Logan Henderson ten idiota wykracza po za wszelką miarę idiotyzmy i debilizmu, ale pewnie dlatego jest taki słodki....

Niestety na weselu a raczej pow weselu doszło do czegoś o czym wiem tylko ja i on i nikt inny się o tym nie dowie ...A może powinnam powiedzieć Alexie? Szczególnie teraz kiedy mamy ustalić plan mojego przyjazdu do ich domu. Tak Alexa zaprasza mnie do nich na jakiś czas chce żebym odpoczęła po zerwania  z byłym chłopakiem Maxem ... Mam do nich przyjechać i pomieszkać trochę tak ustaliłyśmy na weselu nie wiem czy była pijana czy naprawdę ciachała żebym przyjechała dlatego będziemy teraz o tym rozmawiać. 

Więc wracajmy na ziemie. Czekałam na Alexe w kawiarni. Piłam sb gorącą czekoladę gdy zobaczyłam Alexe wchodząca do kawiarni z Eli i Victorią. Tak Eliz to dziewczyna Jamesa, a Victoria Kendalla.

Lubie je, ale nie ukrywam ciuchcia pogadać z Alexą trudno nie dowie się o tym co się wtedy zdarzyło. Odstawiłam czekoladę i im pomachałam podeszły do mnie i przywitały się ze mną buziaczkiem.

-Hej Tay- powiedziała Alexa(Tay to taki skrót od imienia Taylor)

-Hej dziewczyny co tam?-zapytałam z uśmiechem

-U nas dobrze pytanie czy ty jesteś gotowa na szalony miesiąc w naszym domu?-zapytała z uśmiechem Vici. Wszystkie mówią 'naszym domu' bo cała 7 mieszka razem nie wiem jak oni ze sb wytrzymują, ale ok.

-Wiecie ale ja nie chce wam siedzieć na głowie dziewczyny-popatrzyłam w kubek

-Nie będziesz. Dom jest duży bardzo i wiekowość domu jest pust- zaczęła Eli -a poza tym skończyłaś prace nad albumem nie ćwiczysz do trasy należy ci się odpoczynek. no to co dopij czekoladę i jedziemy do cb po tw rzeczy. Albo wiesz ja ci pomogę z tą czekoladą -i Eli zabrała mi kubek i sama wypiła czekoladę. Zaczęłyśmy się śmiać ja zapłaciłam i pojechałyśmy do mnie mnie spakować i podrzeć zdjęcia Maxa.

Ciągle nie jestem pewna czy dobrze robię, ale cóż raz się żyje...

*********************************************************************************

Hej mam nadzieje że wstęp się wam spodoba jeśli chcecie kolejny rozdział PROSZĘ KOMENTUJCIE. W przyszłym tygodniu zaczynają się ferie wiec mogę wam pisać i pisać pytanie tylko czy się wam podoba ?

Kama :*

7 komentarzy:

  1. Nonono... sprawa się rozkręca ;) Ciekawisz ... Taylor przeżyła upojną noc z naszym Loganem ??? ^.^
    Czekam na nn ;)
    Pozdrawiam Stelss :***********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje tw komentarz dodał mi otuchy ze ktoś mnie w ogolę czyta :)
      Dziękuje i Pozdrawiam Kama :)

      Usuń
  2. Super się zapowiada :)
    Już się nie mogę doczekać nn ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki nn powinna być dziś w nocy albo jutro po południu chyba że mi wena odpłynie ale mam nadzieje że się najpóźniej do jutra wyrobię :)
      Pozdro Kama :*

      Usuń
  3. Ciekawy blog czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka. Znalazłam twojego bloga i mam zamiar go czytac. Jest cudowny. Szybko nadrobie zaleglosci :-)

    OdpowiedzUsuń