środa, 15 października 2014

Rozdział 14

Oczami Logana...
Wszedłem do swojego pokoju. Blondi leżała na moim łóżku tak że była do mnie tyłem. Widziałem jej seksowny tyłeczek i patrzyłem na nią oczarowany.
-Chodź-powiedziała i przekręciła się na plecy usiadła miała rozpiętą koszule widziałem jej goły biust
Uśmiechnąłem się i usiadłem obok niej, wzięła ode mnie butelkę wody i napiła się. Po czym odstawiła butelkę na ziemie i z gracją usiadła mi na kolanach ręce za rzuciła mi na szyję. Uśmiechnęła się.
-To co misiek pożegnasz mnie ładnie?-zapytała
-Bardzo chętnie -pocałowałem ją namiętnie i położyłem ją na łóżku, a sam wylądowałem na niej i zacząłem ją rozbierać a ona mnie. Wsunęła mi rękę w boxerki zamruczałem jak kot i zacząłem całować jej piersi.
Rozebrałem ją i .... oj było gorąco po wszystkim leżałem obok niej na boku i patrzyłem na nią głowa mnie już nie bolała
-Dzięki mała -powiedziałem
-Niech zgadnę dziewczyna cię rzuciła ty się chciałeś napić a potem się mną pocieszyłeś ?!-gwałtownie usiadła
-Mała ja ...-zacząłem się jąkać
-Spoko mi też o to chodziło - zaśmiała się i mnie pocałowała-i ja też nie pamiętam twojego imienia misiek sory -pocałowała mnie -dobra lecę fajnie było ale muszę lecieć -zaczęła się ubierać
-Fajna jesteś -powiedziałem
-Wiem jak chciał byś się kiedyś jeszcze tak zabawić to zadzwoń -położyła mi karteczkę ze swoim numerem

-Dzięki-spojrzałem na karteczkę napisała na niej Ana...ładne imię pomyślałem.
Ana już się ubrała i zbierała się do wyjścia
-Misiek jak masz na imię?-zapytałą
-Logan
-Ładne imię - powiedziała pocałowała mnie i wyszła i z powrotem położyłem się i patrzyłem w sufit zastanawiałem się od czego zacząć nowy rozdział w życiu .

Oczami Carlosa...
Zapatrzyłem się na tyłeczek tej blondyny Logana gdy wchodziła z domu Alexa to zauważyła
-Świnia - powiedziała
-Oj kochanie może gdy bym częściej oglądał twój goły tyłek to nie patrzył bym na inne dupy....znaczy - zacząłem się plątać
-Słucham? Twoim zdaniem za rzadko uprawiamy sex?-patrzyła na mnie morderczym spojrzeniem
nie no kochanie nie o to mi chodziło ale no może by tak ... no ... ciut częściej...no jestem ...facetem raz w tygodniu ...to trochę mało... wiesz ja nie narzekam ale może da się częściej ?-patrzyłem w podłogę
Alexa nic nie powiedziała tylko wyszła z kuchni. Do kuchni wszedł Kendall
-Co Alexa taka wściekłą? Okres ma?-zapytał ja spojrzałem na niego jak na debila
-Okres ? Serio?
-No co jak Vici ma to bez kija nie podchodź -powiedział i nalał sobie soku do szklanki
-Nie nie ma okresu pokłóciliśmy się o to że za rzadko się bzykamy  -powiedziałem
-U a co nie dajesz rady?-zapytał Kendall-wiesz mi też się już zdarzało ale po niebieskiej pigułce mi przeszł
-Co ty gadasz nie ona nie chce-załamałem się nad K3
-AAAAA to pewnie cie zdradza albo woli laski-zaśmiał się
-Weź spierdalaj-wyszedłem do ogrodu. Wiem że K3 żartował ale jeśli ma racje?.....

Oczami Jamesa....
Właśnie leżałem z Liz w wannie. Ja byłem oparty o brzeg wanny plecami a ona plecami opierała się o moją klatkę piersiową.
-Jimmi - gdy zdrabniała moje imię w ten sposób to wiedziałem że coś przeskrobała
-Co zrobiłaś?-zapytałem
-Nicccc kochanie ....tylko jak ostatnio pożyczyłam twój samochód to lekko potarłam bokiem o słupek i troszkę się porysował -  powiedziała i szybko zanurkowała w wodzie w wannie
-Eli!!! Jak mogłaś znowu.....-nie dokończyłem zdania bo Eli zaczęła całować i nie tylko całować mojego "małego przyjaciela ". On od razu zaczął robić się twardy
-Oj kochanie wybaczam ci -powiedziałem i wyciągnąłem ją za włosy z wody i zacząłem całować gdzie się tylko dało. Ona usiadła mi na kolanach i po chwili już byłem w niej kochaliśmy się tak namiętnie że woda wyleciała z wanny. Po wszystkim Liz poszła się ubrać a ja ścierałem podłogę w łazience....
**********************************************************************************
********************************************************************************** 
Mam nadzieje że rozdział się wam spodobał
Prosze komentujcie to dla mnie ważne :)

5 komentarzy:

  1. Oooo no było gorąco. Oj było :) Alexa z dziewczynami? Nie sądzę. Super rozdział :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pierniczę jak było gorąco ! :D Jak ja lubię takie erotyczne roździały ;) Nie mogę się doczekać następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam całego bloga, piszesz fajnie :). Podoba mi się Twój blog dużo w Nim erotycznych scen :). Ale jest ok :). Zapraszam do Siebie :).
    http://in-the-spotlight-with-bigtimerush.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział :) Kendall dowalił, a Carlos zboczeniec się na dupy patrzy, James i Logan mieli chyba udany dzień....

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, zapraszam na mojego bloga, mam nadzieję, że wpadniesz i zostawisz po sobie ślad ;) http://classic-love-with-btr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń