sobota, 11 października 2014

Rozdział 13

Oczami Tay...
Siedziałam z Harrym w jego mieszkaniu w LA.
Leżeliśmy sobie na kanapie. Harry mnie całował czułam się tak dobrze nie wiem na czym ty polega, ale Logan mnie jakoś przytłaczał... On chyba nie umie kochać... Tak na pewno ... Logan na pewno nie potrafi kochać on chyba nigdy nikogo nie kochał. Byłam dla niego tylko zabawką odskocznią ...A Harry on na pewno mnie kocha co z tego że mnie zdradził ja potrafię wybaczać. Ale wracając do rzeczywistości.
Harry właśnie zaczął rozpinać mi bluzkę. Pozwoliłam mu na to ja zdjęłam mu koszulkę i rzuciłam w kąt gdy ktoś zapukał
-Poczekaj małą to pewnie poczta-pocałował mnie i pobiegł otworzyć

Oczami Narratora...
O jak wielkie było zdziwienie Harrego gdy otworzył drzwi, a w nich zamiast poczciarza stał Logan Henderson były jego obecnej dziewczyny.
Harrego zamurowało a Logan po prostu przy****dolił (bo inaczej nie da się tego nazwać) mu w ryj.
Harry upadł i zalał się krwią z nosa zaczął płakać jak mała dziewczynka.
W progu drzwi od salonu stanęła Taylor
-Harry!!!-kleknęła obok chłopaka - jak mogłeś idioto???!!!!! Złamałeś mu nos!!! Harry kochanie nic ci nie jest?!-zaczęła głaskać go po głowie
Nagle Logan szarpną Taylor za ramiona do góry i przytrzymał ją przy ścianie.
-Kochałem cie dziwko, a ty złamałaś mi serce !- krzykną
Tay patrzyła mu ze łzami w oczach. Była przerażona nigdy nie widziała Logana w taki stanie.
On ją puściła zajebał jeszcze Harremu  kopa i wyszedł....

Oczami Taylor...
Opadłam na podłogę podpełzłam do Harrego i się do niego przytuliłam. On powoli zebrał się z podłogi i go opatrzyłam.

Oczami Logana...
Prosto od Tay pojechałem do baru zamówiłem sb kolejkę wypiłem i zamówiłem sb piwo z wkładką.
Piłem je i myślałem o ty co jej powiedziałem ulżyło mi. Chodziarz serce bolało mnie nadal jak diabli 
pomyślałem sobie że gdyby wtedy Taylor się nie wyprowadziła i nie zostawiła mnie dla Harrego to był bym skłonny jej wybaczyć ale po tym ja ona wybrała tego kastrata zamiast mnie miałem tylko i wyłącznie ochotę ją i jego zabić.
Siedziałem przy  barze i tak sb piłem to piwo myślałem nad życiem nawet jakaś laska do mnie podbijała.
Ładna długonoga blondynka nie zapamiętałem jej imienia poszedłem z nią potańczyć.
Dziewczyna ewidentnie była na mnie napalona bo zamiast ja ją to ona mnie macała w tańcu.
Ale w ramach pocieszenia i od reagowania mogłem się zabawić. Poszliśmy się napić .....

Rano...
Poczułem straszny ból głowy i jasne światło które raziło mnie w oczy. Powoli je otworzyłem i co zobaczyłem? Że leże goły pod kołdrą u siebie w łóżku z tą blondyną z którym wczoraj zabawiałem się w barze była ładna serio. Ale to była tylko zabawa teraz dziewczyna przez sen tuliła się do mojego torus.
Ja delikatnie zdjąłem jej ręce z mojej klaty założyłem boxerki wstałęm i poszedłem na dół strasznie chciało mi się pić i pomyślałem że znajde jakieś proszki na ból głowy. Na dole był Carlos z Alexą
-Wiesz jak się martwiliśmy?!!!!!-krzykną Los ja aż przykucnąłem
-Bij strzelaj kop ale nie krzycz bo nie wytrzymam głowa mnie boli-prawie wyszeptałem 
-Alexa podeszłą i podała mi szklankę wody i jakieś prochy bez pytania połknąłem je i popiłem wodą .
-Co to za dziewczyna ta co z tobą przyszła?-zapytała zaciekawiona
- To nie jest ważne ważne jest to co zrobiłeś Harremu - powiedział stojący na schodach Maslow
-Nic dałem mu tylko w ryj a Taylor powiedziałem że jest dziwką -wstałem z podłogi i oparłem się o blat
-Serio?-zapytał K3 który pojawił się za Jamesem
-Tak serio-wyprostowałem się
W tym momencie zszokowanego Kendalla minęła ta dziewczyna z mojego pokoju miała na sobie moją koszule która jej prześwitywała i było widać jej piersi i czerwone stringi minęła też James i podeszła do mnie pocałowała mnie
-Hej misiek pożyczyłam sobie twoją koszule, dasz mi coś do picia i będę spadać  - powiedziała
-Jasne mała zaraz ci przyniosę -powiedziałem
-Dzięki-znowu mnie pocałowała i poszła na górę
-Ty stary gdzie ty kurwa takie dupy znajdujesz?!-zapytał James 
Ja na niego spojrzałem i się uśmiechnąłem
-To po prostu talent stary - w ziołem butelkę wody i poszedłem na górę...
***********************************************************************************
***********************************************************************************
Kolejny rozdział jest dzięki z komentarze czekam na następne każdy komentarz motywuje
CZYTASZ=KOMENTUJ

3 komentarze:

  1. Rozdział genialny ! Jestem ciekawa czy po tym co Logan powiedział Taylor ona wszystko zrozumie. Jestem też ciekawa czy to tak na prawdę Harry się bawi Taylor, to Logan ją na prawdę kochał. Czeka z niecerpliwością na następny !

    OdpowiedzUsuń
  2. No i dobrze, że Harry dostał po mordzie. Należało mu się. Tay już sama nie wie czego chce chyba. A Logan odreagował upojną nocą:) Super rozdział

    OdpowiedzUsuń